Jei jums reikalingos seo paslaugos ir ieškote laisvai samdomo specialisto arba agentūros, kuri galėtų jums šias paslaugas suteikti, tikriausiai jau žinote, jog nuo pasirinkimo pasisekimo gali priklausyti ir jūsų verslo ateitis bei perspektyvos, ir tai, kaip atrodys jūsų banko sąskaita. Visiems aišku, jog toks pasirinkimas labai svarbus. Bėda tame, jog dauguma žmonių neturi nė žalio supratimo, kas gi yra tos seo paslaugos, kaip jos atliekamos, kokia turėtų būti jų kaina, kas laikytina pigu, o kas brangu? Pateikiame jums paprastus, tačiau efektyvius patarimus, kurie tikrai pagelbės išsirinkti tinkamą asmenį kuris atliktų jums seo optimizaciją arba sustyguotų google ads reklama.
Visų pirma turėtumėte žinoti, jog SEO paslaugos nėra kažkokia magija – tai konkretus darbas, todėl žmogus, su kuriuo šnekate dėl seo paslaugų turėtų kalbėti labai konkrečiai žinoti, kokius darbus jis galėtų ir turėtų atlikti. SEO optimizacija tai yra procesas, kurio metu optimizuojamas jūsų tinklapis tam, jog jis pritrauktų daugiau natūralaus vartotojų srauto iš Google paieškos rezultatų. Jei žmogus teigia, jog žino kažką apie Google algoritmus, ko nežino kiti, arba šneka apie kažkokią mistiką supančią SEO optimizaciją, jis arba meluoja, arba paprasčiausiai nesupranta apie ką šneką. Nuo tokių žmonių reikėtų kuo greičiau pabėgti. Kiekvienas geras SEO specialistas puikiai žino kaip veikia paieškos varikliai, žino daug, net ir smulkiausių detalių, nuolatos domisi Google algoritmų atnaujinimais, kurie yra daromi pastoviai.
SEO specialistas taip pat gali pasiūlyti „gudrybių“, kurios neva turėtų pagreitinti pozicijų augimą – pavyzdžiui pirkti atgalines nuorodas, prikišti jūsų tinklapį įvairių raktažodžių ir t.t. Žinokite, jog tokie dalykai prie gero tikrai neprives – priešingai, jūs galite gauti nuobaudas ir jūsų pozicijos paieškos rezultatuose dar labiau sumažės.
Užsakinėjant seo paslaugas reikia būti nusistačiusiam konkrečius tikslus. Tik tada bus galima vesti derybas ir rasti agentūrą ar asmenį, kuris gali pasiekti jūsų numatytą tikslą. Žinoma, tikslas gali būti nerealus ar per daug optimistinis, jį gali tekti pakoreguoti. Jei asmuo jums pažada nuversti kalnus, kad ir kokie aukšti būtų jūsų reikalavimai, jis taip pat greičiausiai yra nepatikimas. Garantuoti konkrečių pozicijų nesiryžtų joks save gerbiantis specialistas, kadangi to padaryti paprasčiausiai neįmanoma. Galima garantuoti nebent konkrečius darbus, t.y. optimizaciją, kuri gerokai padidins jūsų šansus gauti geras pozicijas Google paieškos variklio rezultatų puslapiuose.