Naujienlaiškių siuntimas tai svarbi internetinio marketingo dalis, kurios tinkamas vystymas duoda realią grąžą – didesnius pardavimus. Jums galbūt kyla klausimas, kaip sukurti naujienlaiškį, kuris atvestų vartotoją iki pirkimo, kaip surasti trumpiausią kelią iki pardavimų ir kaip viską padaryti greitai.
Pradėsime nuo paskutinio punkto – greitai sumaketuoti ir išsiųsti naujienlaiškius galima pasitelkus internetines platformas. Rinkdamiesi platformą pasitikslinkite:
-
ar iš jos siunčiami laiškai nepatenka į „spam“ dėžutę,
-
ar ji turi redagavimo, nuotraukų retušavimo programėles,
-
ar galėsite nuotraukas iš savo interneto svetainės greitai perkelti į naujienlaiškį,
-
ar galėsite analizuoti duomenis po naujienlaiškio išsiuntimo.
Viena iš platformų internete, kuri turi visas šias išvardintas funkcijas tai vivasend.lt. Pasirinkę tinkamą įrankį galėsite nesudėtingai kurti įdomų, patrauklų turinį, ir nesugaišti daug laiko.
Naujienlaiškių siuntimas su nevykusia antrašte bus bevaisis
Kai jau išsirinkote įrankį, kitas svarbus klausimas – kokį turinį kurti? Šiam klausimui nėra konkretaus atsakymo, reikia išbandyti daugybę stilių ir būdų, kaip komunikuoti su savo auditorija. Pradėkite nuo antraštės – kurdami antraštės tekstą stebėkite, kokio tipo tekstas priverčia žmogų atsiversti laišką. Kartais būkite kūrybingi ir sugalvokite, kažką daugiau nei nuolaidos pasiūlymo tekstą antraštėje. Pagaliau, atsidarykite savo elektroninį paštą ir kelias dienas netrinkite naujienlaiškių, kai bus jų pakankamai susikaupę skaitykite antraštes ir analizuokite, kokius jausmus jos sukelia, ar perskaičius dar norisi atverti naujienlaiškį, ar norisi tiesiog jį ištrinti. Štai kelios antraštės, kurios nesukelia jokių emocijų: „Apsipirkite patogiai internetu“, „Gražių švenčių“. Patogiai apsipirkti galima daugelyje vietų internete, kodėl žmogus turėtų pasirinkti tą, kuri siūloma naujienlaiškyje?.. Antrame variante trūksta asmeniškumo, supranti, kad laiškas buvo išsiųstas automatiniu būdu dar tūkstančiui žmonių, nesinori net skaityti nuobodaus sveikinimo teksto. Naujienlaiškių siuntimas su nevykusia antrašte nepasieks savo tikslo, kad ir koks puikus turinys slėptųsi po ja, nes laiškas paprasčiausiai bus ištrintas dar jo neatvertus.
Kurkite suasmenintas antraštes, pasitelkite kūrybiškumą, suintriguokite savo auditoriją, sukelkite smalsumą, kad kuo daugiau žmonių įsitrauktų po naujienlaiškio siuntimo.