Google reklama- vienas efektyviausių būdų padidinti savo pardavimus ir įgauti pranašumą prieš savo konkurentus. Dėl šios priežasties vis labiau domimasi Google reklamos kaina. Taigi, kokia ji ir nuo ko ji priklauso?
Iškart galima jus nuraminti, kad ši reklamos forma yra viena pigiausių. Jos kaina smarkiai mažesnė nei reklamos kaina leidiniuose, lankstinukuose, stenduose ir t.t. Jei jūsų prekyba vyksta internetinėje erdvėje, tikėtina, kad ir klientus čia pritraukti bus daug paprasčiau. Jums tereikės mokėti už tai, kiek paspaudimų sulauks jūsų Google reklama. Tai gali skambėti gana gąsdinančiai, nes niekada negalite žinoti, kiek tų paspaudimų sulauksite ir ar jie bus produktyvūs, tai yra, ar jūsų internetiniame puslapyje apsilankęs asmuo taps jūsų prekių ar paslaugų pirkėju. Baimintis tikrai nėra ko : jūs galėsite patys pasirinkti, kiek galite sau leisti skirti pinigų dienos reklamai. Pavyzdžiui, pasirinksite, kad Google reklama būtų paspaudžiama 10 kartų per dieną, taigi, kaina bus tikrai minimali. Google reklamos kaina visada atsiperka – kadangi jūsų internetiniame puslapyje apsilanko tikrai suinteresuoti lankytojai, tikėtina, kad jis pirks jūsų prekes arba pasinaudos jūsų teikiamomis paslaugomis. Taigi, ką reikia daryti, norint užsakyti Google reklamą? Jums reikėtų apgalvoti, pagal kokius raktažodžius jūsų gali ieškoti klientai. Pavyzdžiui, jei prekiaujate avalyne internetu, tikėtina, kad žiemos laikotarpiu populiariausi būtų šie raktažodžiai: "šilta avalynė internetu", "kokybiški žieminiai batai", "batai su natūraliu kailiu" ir t.t. Taigi, jums reikėtų atsirinkti tokius raktažodžius, kurie būtų naudojami reklamai. Kai tai padarysite, kreipkitės į šias paslaugas teikiančią įmonę – suderinsite visas detales, ir pasirinksite jums palankiausią sprendimą.
Paprastai vienas Google reklamos paspaudimas kainuoja vos kelis centus, taigi, šią reklamos formą gali sau leisti tikrai kiekvienas. Jūs patys galite kontroliuoti, kiek galite išleisti pinigų reklamai – per dieną tam galite skirti vos porą litų. žinoma, siekiamas rezultatas bus daug geresnis, jei pasirinksite didesnį paspaudimų kiekį – tokiu atveju tikrai būsite užtikrinti, kad reklama atsipirks, jūs sulauksite kur kas daugiau lankytojų (potencialių klientų) ir įgysite pranašumą prieš konkurentus – juk to ir siekiate, tiesa?