Kai ateina laikas parduoti verslą, jūs už jį neabejotinai norite gauti kuo didesnę kainą. Bet kaip tai padaryti? Kaip užtikrinti, kad jūsų parduodamas verslas sulauktų tokio pasiūlymo, kurio jis yra vertas ir kurio jūs norite. Ir kaip padaryti, kad tokio pasiūlymo nereikėtų laukti mėnesius ar metus? Jei verslą parduodate internetu, yra keletas pagrindinių dalykų, kuriuos galite padaryti, kad verslą parduotumėte greitai, bet tuo pačiu jo nenupigindami.
Kam parduodate savo verslą? Kas yra tikslinę pardavimo auditorija? Ar yra daug žmonių, kurie gali nusipirkti jūsų verslą, suprasti jo veikimo ir rinkos specifiką? Atsakymai į šiuos klausimus padės jums parengti pardavimo pasiūlymą, kuris susilauks dėmesio iš tinkamų žmonių. Tai taip pat leis įsivertinti ar metas parduoti verslą yra tinkamas. Galbūt jūsų verslo pirkimu potencialiai susidomėjusę žmonės šiuo metu nėra padėtyje, kad galėtų jį įpirkti.
Kaip ir versle, taip ir jo pardavime, reikia turėti planą. Verslo pardavimu neužsiimkite padrikai ir impulsyviai. Turėkite tvirtą planą, kaip ketinate parduoti savo verslą ir ką darysite, jei jo nepavyks parduoti per nustatytą laiko tarpą. Turėkite omenyje ir tai, kiek galite nuleisti kainą vienu ar kitu atveju.